poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Nominowała mnie Lea Verdas za co serdecznie jej dziękuję.
Pytania jakie mi zadała:
1. Jak masz na imię?
2. Od jak dawna oglądasz "Violettę"?
3. Który chłopak i z jakiego serialu jest najlepszy?
4. Ulubiony kolor?
5. Ulubiona para z "Violetty"?
6. Ulubiony blog?
7. Prowadzisz jeszcze jakieś blogi? Jakie?
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Ulubiona piosenka?
10. Ulubiony film?
11. Ulubiona bloggerka. 
Moje odpowiedzi:
1. Amelia
2. Od pierwszego odcinka pierwszego sezonu
3. Federico z serialu "Violetta"
4. Fioletowy, miętowy i granatowy
5. Fedemiła♥
7. Jak kochać to tylko szczerze...(jest to nowo założony blog)
8. Czytanie książek i słuchanie muzyki
9. "Za mały świat" i "Księżniczka
10. Nie wiem. Tyle ich jest...
11. Avery
Blogi, które nominuję:
1. Dorosła Leonetta (blog mojej najki)
Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię?
2. Jaki jest twój ulubiony serial?
3. Jaka jest twoja ulubiona postać z tego serialu?
4. Jaką książkę najbardziej lubisz?
5. Jaki szkolny przedmiot najbardziej lubisz?
6. Jaka jest twoja ulubiona bloggerka?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
9. Co lubisz najbardziej jeść?
10. Jakie imię dziewczęce i chłopięce najbardziej ci się podoba?
11. Jaki jest twój ulubiony blog?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz