sobota, 2 listopada 2013

Rozdział 2

Następnego dnia:
Kiedy Violetta jeszcze spała, Leon zwołał zebranie. Byli na nim: Maxi i Naty, Fede i Ludka oraz Fran i Marco.
   Leon
Powiedziałem im o wczorajszym zdarzeniu i o tym, że Violka będzie ich sąsiadką i moją współlokatorką. Chciałbym, aby była to też moja dziewczyna. Wszyscy chcieli ją poznać, więc zaproponowałem wypad do kina i do KFC. Umówiliśmy się, że dziewczyny pójdą z Vilu, a chłopacy ze mną i spotkamy się na miejscu o 15.30. 
Violetta ubrała się, Fran założyła, Naty ubrała, Lu ubrała się.
Wszystkie wyglądały ładnie, ale Viola według mnie była wyjątkowa. 
Poszedłem do chłopaków, gdyż mieliśmy spędzić czas podzieleni na grupy (chłopacy-dziewczyny) ,ze względu na to, że dziewczyny chciały poznać bliżej Violkę.
Ja miałem na sobie koszulę, czarne rurki i czarne conversy, Maxi założył na siebie białą koszulkę z czarnym napisem i białe conversy + jego nierozłączny czarno-biały fullcap, Marco wybrał granatową koszulkę, jeansy i granatowe trampki, a Fede wyglądał najlepiej: czerwona koszulka, czarny, luźny sweter, czarne rurki i całe czerwone trampki z białą podeszwą.
Z domu wyszliśmy o 15.00. Jak doszliśmy do kina, dziewczyny miały bilety i zamówiły popcorn.
   Naty
W kinie byłyśmy od 15.00, więc poszłam kupić bilety, Fran zamówić popcorn, a Lu z Violą poszły do toalety.
Kupiłam 4 bilety (wybrałam miejsca dwuosobowe) na horror, a Fran 4 duże popcorny.
Chłopacy przyszli o 15.20. Ja, Fran i Lu przytuliłyśmy się do naszych chłopaków, lecz Viola siedziała onieśmielona. Widać, że Leonowi tego brakowało (Violetcie zresztą też...).
Rozdałam bilety. Leon i Viola jak dowiedzieli się, że mają siedzieć razem, dzielić popcorn, byli zmieszani.
Poszliśmy na salę, gdzie zajęliśmy nasze miejsca.
Film był bardzo straszny. Siedziałam obok naszej przyszłej pary i widziałam jak Vilu wg* nie puszczała Leona.
*wg- skrót od w ogóle
__________________
Mamy już drugi rozdział. Postaram się dodać jutro rozdział 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz